Behandling​ hos Kiropraktorerne I/S

Nakkesmerter og piskesmæld-behandling på kiropraktisk klinik

Du kan få behandling, herunder piskesmæld-behandling, hos Kiropraktorerne I/S i Lyngby, hvis du lider af nakkesmerter. Mange danskere lider af nakkesmerter, og der er tale om whiplash i adskillige af tilfældene. Vores kiropraktiske klinik har stor erfaring med både nakkesmerte- og piskesmæld-behandling.

Piskesmæld-behandling og andre nakkebehandlinger

​Whiplash opstår typisk i forbindelse med en ulykke, hvorimod nakkesmerter kan opstå på grund af en lang række årsager såsom diskusprolaps, slid, knogleskørhed, gigt og overbelastning. Fælles for alle smerter i nakken er, at det hæmmer ens livskvalitet og i værste fald kan blive invaliderende. Der er forskellige behandlingsmuligheder, og en piskesmæld-behandling kan i mange tilfælde kurere lidelsen, mens den i visse tilfælde kun kan lindre nakkelidelsen.

Du kan henvende dig til vores kiropraktiske klinik, hvis du lider af nakkesmerter. Kiropraktoren vil stille en diagnose og foreslå et behandlingsforløb i samråd med dig. Det kan for eksempel være nakkesmerte- og piskesmæld-behandling. Senere kan vi eller din praktiserende læge vurdere, om du skal viderehenvises til en kirurgisk afdeling for en yderligere udredning.

Kontakt os for at høre om behandling af nakkesmerter

​Du kan altid henvende dig direkte til en kiropraktor for at få hjælp til dine nakkesmerter, og det er ikke nødvendigt med en henvisning fra egen læge eller speciallæge.

Ring gerne til en af vores sekretærer på telefon 45 93 93 93 for at bestille tid til nakkesmerte- og piskesmæld-behandling på vores kiropraktiske klinik. Du kan også skrive til: receptionen@kiropraktik-lyngby.dk. Denne e-mail kan bruges til både tidsbestilling og afbud.

Kontakt os​

​Kontakt os på telefon eller på e-mail – Ved afbud kan du også lægge besked på vores telefonsvarer.

​Der kan være ændringer i åbningstider i forbindelse med ferie og sygdom.

​Mandag:​

Tirsdag:

Onsdag:

Torsdag:

Fredag:

08.00 - 13.00​

Kontakt os allerde i dag

Parkeringsmuligheder ved klinikken

Vores klinik ligger over Bahne-forretningen på Lyngby Hovedgade 60, hvor der er 30 minutters parkering.​ Der er også mulighed for 2 timers parkering i bunden af Kastanievej ved Lyngby Privat Skole. Du skal gå igennem skolegården for at komme til hovedgaden. ​Alternativt kan du se på dette kort over P-pladser

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Har du spørgsmål eller
​ønsker du at høre nærmere?

Find vores kontaktoplysninger herunder.

Kiropraktorerne I/S

Lyngby Hovedgade 60, 1.